Van hoi naar Hallo en nu Hej! - Reisverslag uit Halmstad, Zweden van Jamie - WaarBenJij.nu Van hoi naar Hallo en nu Hej! - Reisverslag uit Halmstad, Zweden van Jamie - WaarBenJij.nu

Van hoi naar Hallo en nu Hej!

Door: Jamie

Blijf op de hoogte en volg Jamie

08 Oktober 2009 | Zweden, Halmstad

Dinsdag nog in Nederland,'s middags Duitsland, na zelf een stuk te hebben gereden ( wat was ik blij toen ik de auto eindelijk in Saarbrücken langs de kant kon zetten en mama verder kon rijden.. Ze rijden hier echt bezopen:P). Daar de verplichte bijeenkomst bijgewoond en nu na anderhalve dag Saarbrücken precies zoals getimed, vandaag om 17:30 u gearriveerd in Götenborg!

Wonderbaarlijk eigenlijk hè? als je er bij stil gaat staan dat dat mogelijk is. Ik was gewoon even snel op bestemming als mama die mij met de auto naar het vliegveld in Frankfurt heeft gebracht ( dankjewel mam!) en daarna door gereden is naar huis.

Een voorspoedige reis gehad, en dan voorspoedig in de zin van vroeg in de avond al gearriveerd bij Marije. Het vliegen was wat minder voorspoedig, wat turbulentie onderweg en met name de landing was geen succes. De vrouw naast mij begon spontaan schietgebedjes te doen.

Bij Marije viel ik binnen in the Party. ( ik doe toch niks anders hè thuisfront?:P) Er was een huisgenoot jarig en de eigengebakken chocoladetaart stond op ons te wachten! Jammie:-D

Op dit moment is er een big party gaande maar na nog even meegefeest te hebben heb ik me even teruggetrokken want mijn ogen vallen bijna dicht.

Ga me nu goed inpakken, ja het is hier kouuuud!, en dan lekker in mijn slaapzak.

dus slaap lekker!

• 09 Oktober 2009 - 13:20

Wendy:

nee haha je doet idd niks anders dan feesten...ach ja wat kan ik nog zeggen? U know...

groetjes

• 12 Oktober 2009 - 11:39

Wigman:

feesten moet ook he! Genieten van het leven daar is stage goed voor;). School komt op de 2e plek. Maar dat weet je natuurlijk al. Hihi. Ff eind december keer op stap in eindhoven/tilburg. Party is aaaaan.

doeidoei!