home sweet home - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Jamie - WaarBenJij.nu home sweet home - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Jamie - WaarBenJij.nu

home sweet home

Door: Jamie

Blijf op de hoogte en volg Jamie

27 September 2009 | Nederland, Veldhoven

Ja je leest het goed! Vandaag ben ik sinds half vijf vanmiddag weer tijdelijk in het gezellige Brabant.

Vanochtend om 8 uur vertrokken, dus de reis was lang genoeg; Saarbrücken naar Koblenz, Koblenz naar Mönchengladbach, Mönchengladbach naar Venlo en van Venlo zum Ehv. En wát voor een reis haha. Zowat de hele trein zat om 12 uur al aan het bier en de schnapps, gekkenwerk haha.

Dat ik terug ben meteen natuurlijk even gevierd op C&T hét jaarlijkse festival van Vhv:P

Dus degene die er behoeften aan hebben mij te zien / spreken / mee te stappen: Ik ben te bereiken op mijn NL nummer!:D

  • 28 September 2009 - 09:22

    Anjaas:

    Hee jamie! Leuk om je gister nog even gezien te hebben:-D ik heb eindelijk op je waarbenjij.nu kunnen kijken want mn pc is nogsteeds kaduuk! dus vandaar.. maar vanaf nu ben ik een trouwe lezer van je duitse avonturen:-D Ik zag in je vorige topics dat je het naar je zin hebt daar en daar ben k blij mee ;-)

    Ik hoop nog steeds dat ik in de herfstvakantie op bezoek kan komen:-O Dan kunnen we lekker muziekmaken, thee drinken, gek doen en foto's maken :-D alleen dan mag je wel mijn wandelende tolk spelen want ik ken geen woord, nou ja.. sjaise en immegradeous ken ik wel.. maar verder ken ik geen duits:P

    Kusss van Anja!

  • 28 September 2009 - 12:41

    Wendy:

    Hey Hey,

    Kwas al op je berichtje aan t wachten maar mevrouw is gwn lkkr @ home feestje vieren haha..

    Das wel t voordeel he van dichtbij (wat je ook dichtbij noemt) stage lopen...

    Ik had je zeker gebeld als ik in de buurt was maar helaas...as you know..

    laters!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veldhoven

bei den Nachbarn

Recente Reisverslagen:

04 Maart 2010

wieder zu Hause

15 Februari 2010

Alleéééeh Hop

30 Januari 2010

eingeschneit!

26 Januari 2010

Stressig!

16 Januari 2010

met tentamens in het zicht is het leren geblazen!
Jamie

Actief sinds 09 Sept. 2009
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 17856

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2015 - 22 Maart 2016

Mijn droomreis

24 Januari 2011 - 10 Juni 2011

Berlin

01 September 2009 - 28 Februari 2010

bei den Nachbarn

Landen bezocht: