Wochenende - Reisverslag uit Saarbrücken, Duitsland van Jamie - WaarBenJij.nu Wochenende - Reisverslag uit Saarbrücken, Duitsland van Jamie - WaarBenJij.nu

Wochenende

Door: Jamie

Blijf op de hoogte en volg Jamie

11 September 2009 | Duitsland, Saarbrücken

hallo!

2e update alweer:)

en dat in mijn weekend:O haha.

Gister had ik me al verslapen..:$ en dat terwijl ik pas een week les heb:P

De wekker liep om 8 uur, maar ik dacht, ach ik blijf nog heel even vijf minuutjes liggen.. nou die vijf minuutjes werden er 55.. Oeps! haha. Één voordeel als je zo dicht bij woont: ik had maar 10 min vertraging.

Na een dagje les, en 's middags wat huiswerk.. zijn we 's avonds naar de Film gegaan. Voor de liefhebbers die willen weten welke film: 'der Prozess' van Kafka. Nou dat was dus 1 x en nooit meer.. oké ik geloof dat ik de grote lijn erin gesnapt heb maar wat een woorden en véél te snel. Langdradig ook nog eens ook. Er waren zelfs mensen van de cursus die in slaap vielen:P Na de film nog gezellig een cocktailtje met zijn alle gedronken dus dat maakte het een béétje goed:D

Na vanochtend wel op tijd te zijn opgestaan * schouderklopje*, les te hebben gehad in höreverstehen en een gezellige les grammatik, zijn we voor de workshop 'wirtschaft' met de bus richting Saarbrücken stad vertrokken. Hier hebben we het volgende bezocht:
- willie graf
- saarbrücker schlossplatz
- historisches Museum
- Mahnmal 'goldene Bremm'
- saarländisches Statstheater

Vraag me niet wat dat met Wirtschaft te maken heeft? Maar ach verder was de geschiedenis wel interessant:P 4 uur achterelkaar was alleen wel een beetje lang.

Na nog wat boodschappen te hebben gedaan, te hebben gegeten, nu even relaxen en dan vanavond nog op naar de karaoke. Het nadeel is alleen dat morgen om zeven uur weer de wekker gaat, aangezien we een 'Ausflug' naar Heidelberg maken.

X Jamie

p.s. Diegene die het toekomt zullen dit wel begrijpen: Bedankt voor jullie gezellige, leuke verhaaltjes !ik heb gister de laatste gelezen dus nu kan ik weer van vooraf aan beginnen haha:)




  • 11 September 2009 - 17:56

    Chelsea:

    haha, wat zal jij die leuke simpele engelse films missen:P moeten we maar inhalen als je weer terug bent:P en te laat:O hoe kon je?

    Nja van zwemmen komt natuurlijk niks he als jij er niet bent.. maar zo te zien aan jou volle dagen, krijg je genoeg beweging:P

    fijn weekend!
    xxx
    Chelsea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Saarbrücken

bei den Nachbarn

Recente Reisverslagen:

04 Maart 2010

wieder zu Hause

15 Februari 2010

Alleéééeh Hop

30 Januari 2010

eingeschneit!

26 Januari 2010

Stressig!

16 Januari 2010

met tentamens in het zicht is het leren geblazen!
Jamie

Actief sinds 09 Sept. 2009
Verslag gelezen: 62
Totaal aantal bezoekers 17815

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2015 - 22 Maart 2016

Mijn droomreis

24 Januari 2011 - 10 Juni 2011

Berlin

01 September 2009 - 28 Februari 2010

bei den Nachbarn

Landen bezocht: